RESTRYKCJE DLA MODÓW

Problemy i porady nt hostowania gry po sieci LAN oraz jako serwer dedykowany.

Moderator: Inkwizytor

Regulamin forum
Przed zadaniem pytania proszę się zastosować do niniejszych wskazówek:

1. Przeszukaj forum używając funkcji "Szukaj". Nowe wydania Arma mają wiele wspólnych cech z poprzednią wersją i jest wysoce prawdopodobne, że można posłużyć się analogią.
2. Sprawdź w dziale Pomoc Techniczna czy nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie.
3. Tworząc nowy wątek wybierz podforum tematyczne adekwatne do problemu lub zapytania.
4. Tworząc nowy wątek nie wpisuj enigmatycznie nazwy tematu typu "Pytania", "Pilne", "Potrzebna pomoc". Takie tematy będą kasowane bez ostrzeżenia.
5. W nazwie tematu wpisz coś konretnego, to czego dotyczy pytanie lub problem np.: "Jak zmienić na inny przycisk wybierania celu(domyślenie Tab)"
6. Nie zadawaj na raz wielu pytań w jednym temacie. Lepiej otworzyć kilka tematów, każdy na osobny problem. Ułatwi to śledzenie poszczególnych wątków, lepiej widać na co została udzielona odpowiedź.
7. Po otrzymaniu odpowiedzi/rozwiązania poinformuj czy jest to dla ciebie satysfakcjonujące i pomocne.
8. Po otrzymaniu odpowiedzi/rozwiązania podziękuj. Autorowi postu, który przyczynił się do pomocy wystaw pozytywną opinię(daj pochwałę).
9. Jeśli sam rozwiązałeś problem lub znalazłeś odpowiedź, poinformuj o tym. Tą informacją pomożesz innym.
ODPOWIEDZ
BAND21T
Posty: 2
Rejestracja: 09 grudnia 2015, 14:12
ID Steam:

RESTRYKCJE DLA MODÓW

Post autor: BAND21T »

Cześć, mam pytanie jak ustawić TADSTA lub w inny sposób aby gracze jeśli nie maja np moda CBA (comunnity base addons) nie mogli wejść na serwer ? aby ich wyrzucało przed wejściem do LOBBY, czy klucz bikey z CBA trzeba wrzucić do Army 3/keys (tak zrobiłem ) ale osoba która nie miała cba włączone i tak weszła.
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: RESTRYKCJE DLA MODÓW

Post autor: Alduric »

Zrób własne klucze do modów.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwer oraz hostowanie”