Jak tworzyć mody pod steam'ową ArmA?

Problemy techniczne z dodatkami czyli tzw. modami i addonami.
Aktualizatory modów.

Moderator: Inkwizytor

Regulamin forum
Przed zadaniem pytania proszę się zastosować do niniejszych wskazówek:

1. Przeszukaj forum używając funkcji "Szukaj". Nowe wydania Arma mają wiele wspólnych cech z poprzednią wersją i jest wysoce prawdopodobne, że można posłużyć się analogią.
2. Sprawdź w dziale Pomoc Techniczna czy nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie.
3. Tworząc nowy wątek wybierz podforum tematyczne adekwatne do problemu lub zapytania.
4. Tworząc nowy wątek nie wpisuj enigmatycznie nazwy tematu typu "Pytania", "Pilne", "Potrzebna pomoc". Takie tematy będą kasowane bez ostrzeżenia.
5. W nazwie tematu wpisz coś konretnego, to czego dotyczy pytanie lub problem np.: "Jak zmienić na inny przycisk wybierania celu(domyślenie Tab)"
6. Nie zadawaj na raz wielu pytań w jednym temacie. Lepiej otworzyć kilka tematów, każdy na osobny problem. Ułatwi to śledzenie poszczególnych wątków, lepiej widać na co została udzielona odpowiedź.
7. Po otrzymaniu odpowiedzi/rozwiązania poinformuj czy jest to dla ciebie satysfakcjonujące i pomocne.
8. Po otrzymaniu odpowiedzi/rozwiązania podziękuj. Autorowi postu, który przyczynił się do pomocy wystaw pozytywną opinię(daj pochwałę).
9. Jeśli sam rozwiązałeś problem lub znalazłeś odpowiedź, poinformuj o tym. Tą informacją pomożesz innym.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Jak tworzyć mody pod steam'ową ArmA?

Post autor: DRIVER » 06 marca 2013, 13:18

Widzialem ze juz jest Charnorus zaimplementowana jako mody. Pytanko, jak tworzyć mody pod steam'owa AmrA? W sensie jak je aktywowac :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Jak tworzyć mody pod steam'ową ArmA?

Post autor: Maćko » 06 marca 2013, 17:13

Normalnie, skrót do exe na pulpicie i -mod=xxx
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Jak tworzyć mody pod steam'ową ArmA?

Post autor: DRIVER » 06 marca 2013, 22:48

Chodziło mi o to gdzie wkleić katalog z danym modem/addonem :roll:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Jak tworzyć mody pod steam'ową ArmA?

Post autor: tom3kb » 06 marca 2013, 22:54

Ja strzele, że tak samo jak z armą 2 , do głównego folderu gry.

Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Jak tworzyć mody pod steam'ową ArmA?

Post autor: Maćko » 06 marca 2013, 23:50

DRIVER pisze:Chodziło mi o to gdzie wkleić katalog z danym modem/addonem :roll:
no to trochę nie precyzyjnie zadane pytanie imho ;)

Defaultowo gra znajduje się w Steam\SteamApps\common\Arma 3
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm

Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: Jak tworzyć mody pod steam'ową ArmA?

Post autor: DRIVER » 07 marca 2013, 07:41

Aaaa ok, ok, znalazlem :D.

Przyznaje całkiem otwarcie że Steam'em sie bardzo malo bawilem :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mody, addony, DLC”