RHS: ESCALATION MOD

Problemy techniczne z dodatkami czyli tzw. modami i addonami.
Aktualizatory modów.

Moderator: Inkwizytor

Regulamin forum
Przed zadaniem pytania proszę się zastosować do niniejszych wskazówek:

1. Przeszukaj forum używając funkcji "Szukaj". Nowe wydania Arma mają wiele wspólnych cech z poprzednią wersją i jest wysoce prawdopodobne, że można posłużyć się analogią.
2. Sprawdź w dziale Pomoc Techniczna czy nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie.
3. Tworząc nowy wątek wybierz podforum tematyczne adekwatne do problemu lub zapytania.
4. Tworząc nowy wątek nie wpisuj enigmatycznie nazwy tematu typu "Pytania", "Pilne", "Potrzebna pomoc". Takie tematy będą kasowane bez ostrzeżenia.
5. W nazwie tematu wpisz coś konretnego, to czego dotyczy pytanie lub problem np.: "Jak zmienić na inny przycisk wybierania celu(domyślenie Tab)"
6. Nie zadawaj na raz wielu pytań w jednym temacie. Lepiej otworzyć kilka tematów, każdy na osobny problem. Ułatwi to śledzenie poszczególnych wątków, lepiej widać na co została udzielona odpowiedź.
7. Po otrzymaniu odpowiedzi/rozwiązania poinformuj czy jest to dla ciebie satysfakcjonujące i pomocne.
8. Po otrzymaniu odpowiedzi/rozwiązania podziękuj. Autorowi postu, który przyczynił się do pomocy wystaw pozytywną opinię(daj pochwałę).
9. Jeśli sam rozwiązałeś problem lub znalazłeś odpowiedź, poinformuj o tym. Tą informacją pomożesz innym.
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 701
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Slawek
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: RHS: ESCALATION MOD

Post autor: Slawek » 13 marca 2016, 19:17

Serwery redhammerstudios miały problemy techniczne.
Może się zdarzyć, że podczas kontroli wersji RHS'ów na dysku nastąpi pobieranie plików chociaż wersja się nie zmieniła (v.0.4.0.1)

Pierwszy post

Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 701
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Slawek
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: RHS: ESCALATION MOD

Post autor: Slawek » 16 maja 2016, 20:12

Nowa wersja wydana v.0.4.1
Jest też do pobrania nowa frakcja RHS: GREF (Green Forces).
Updater do RHS: GREF do pobrania na stronie : http://www.rhsmods.org/mod/3

Pierwszy post zaktualizowany

Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 701
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Slawek
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: RHS: ESCALATION MOD

Post autor: Slawek » 22 lipca 2016, 11:05

Nowe wersje AFRF, USAF i GREF wydane v.0.4.1.1

Od wersji 0.4.2 mod ma być wspierany przez warsztat Steam.

Pierwszy post zaktualizowany
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - 212.91.26.150:7891

Keeway
Posty: 26
Rejestracja: 07 października 2014, 11:02
ID Steam: keeway94

Re: RHS: ESCALATION MOD

Post autor: Keeway » 08 września 2016, 17:22

Slawek pisze: Od wersji 0.4.2 mod ma być wspierany przez warsztat Steam.
Nie wiem skąd to info, ale potrwa to troszeczkę dłużej :P

Japeti-90
Posty: 2
Rejestracja: 27 października 2016, 12:21
ID Steam:

Re: RHS: ESCALATION MOD

Post autor: Japeti-90 » 27 października 2016, 12:31

Mam do was gorącą prośbę. Nie jestem w stanie zgłosić żadnego problemu/buga/glitcha na stronie RHS, a chciałbym by mod był lepszy po przez usuwanie tych błędów.

Chciałbym by ktoś pomocny zgłosił następujące błędy:
- Jednostki zmechanizowane nie potrafią przeprowadzić szturmu - każdy oddział z BMP, BTR, czy innym pojazdem wsparcia, nie jest w stanie przeprowadzić ataku, piechota po tym jak zauważy wroga, i dowódca zacznie wydawać rozkaz ataku, zacznie wsiadać i wysiadać z pojazdu bez końca, dopóki ktoś tego przeciwnika nie zabije. Sprawdzałem, w domyślnej armie bez modów wszystko działa jak należy.
- Wóz M117 (USA) jest niezniszczalny, nie ma broni, która byłaby go w stanie wysadzić (przy realistycznym poziomie trafień)
- Wszystkie miny z moda "świecą" na termowizji
- Każdy Rosyjski wóz ze zdalnie sterowanym CKM-em posiada błąd uniemożliwiający prowadzenie ognia ze współosiowego km-u. Wystarczy wystrzelać całą amunicję do CKM (ai robi to bezbłędnie, waląc długimi seriami nawet jak cel zginął), upewnić się że dowódca będzie widział jakiegoś nieszczęśnika (przeciwnika),przełączyć się na działonowego, i spróbować strzelać z km. Po jednym strzale w kółko będzie się przeładowywał. Błąd jest powodowany tym, że jak dowódca przeładowuje CKM i strzelec w tym momencie użyje swojego uzbrojenia, będzie miał problem z przeładowywaniem.

Jako że zespół RHS, ignoruje każdy z tych błędów, tylko dlatego że zgłaszam go JA (działając tylko na swoją niekorzyść, bo błędy w końcu nie są w moim modzie), proszę was o pomoc.

Japeti-90
Posty: 2
Rejestracja: 27 października 2016, 12:21
ID Steam:

Re: RHS: ESCALATION MOD

Post autor: Japeti-90 » 05 listopada 2016, 14:45

Tak samo korpus Tigr-M powinien być w stanie wytrzymać trafienie z 5.56 (mowa o wariancie Tigera 233014)
http://www.armyrecognition.com/russia_r ... tions.html

https://en.wikipedia.org/wiki/GAZ_Tiger

Tymczasem Reyhard pomylił chyba warianty tigerów :
http://feedback.rhsmods.org/view.php?id=2737

Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 701
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Slawek
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: RHS: ESCALATION MOD

Post autor: Slawek » 16 stycznia 2017, 19:32

Keeway pisze:
Slawek pisze: Od wersji 0.4.2 mod ma być wspierany przez warsztat Steam.
Nie wiem skąd to info, ale potrwa to troszeczkę dłużej :P
No i się stało, jak obiecali mamy RHS'a wydanego na Steama w wersji 0.4.2. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =843770737
Obrazek
Przy okazji dostalismy nową frakcje RHSSAF (Serbia) Info https://forums.bistudio.com/topic/18343 ... nt=3140913



Pierwszy post zaktualizowany
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - 212.91.26.150:7891

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mody, addony, DLC”