BlastCore - skuteczność dymów

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma3. Dyskusja o tworzeniu dodatków oraz modyfikacji gry.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Grippen
Posty: 110
Rejestracja: 16 czerwca 2015, 19:17
ID Steam:

BlastCore - skuteczność dymów

Post autor: Grippen »

Witam!
Tematu takiego nie ma wiec rozpoczne. Czy jest wsrod Was ktos kto odpowiedzialby mi na takie pytanie. Czy wg Was jest mozliwosc aby dymy wypuszczone w addonie BlastCore mogly stac sie efektywne pod wzgledem pelnienia zaslony? Bo w chwili obecnej po testach zauwazylem ze sa mniej skuteczne niz te z Vanilii :)

http://www.armaholic.com/page.php?id=30995#c69682

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
=NN=Edek
Posty: 88
Rejestracja: 03 lutego 2013, 14:08
ID Steam:

Re: BlastCore - skuteczność dymów

Post autor: =NN=Edek »

Zapewne jest taka możliwość, ale wiązałoby się to z otwarciem moda. Najlepiej zapytać się u źródła, czyli u twórcy modyfikacji.
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: BlastCore - skuteczność dymów

Post autor: FOX-PL* »

Z tego co pamiętam już w wcześniejszej wersji autor deklarował, że jeżeli komuś nie odpowiada pod jakimś względem dym w modzie zastosowany do ręcznych granatów dymnych np. M18, to wystarczy, że usunie pliki .pbo, które posiadają w nazwie "smoke".
Grippen
Posty: 110
Rejestracja: 16 czerwca 2015, 19:17
ID Steam:

Re: BlastCore - skuteczność dymów

Post autor: Grippen »

Fox nie zrozumiales sensu zapytania. Wlasnie o to chodzi zeby te dymy byly ale i tez o to by spelanialy swoja role. W chwili obecnej sa tylko grafika a nie oslona i o to moje zapytanie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”