Problematyczny *.rtm

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma3. Dyskusja o tworzeniu dodatków oraz modyfikacji gry.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Problematyczny *.rtm

Post autor: Alduric »

Czy robił ktoś z was kiedyś własny weapon-anim ? Spędziłem dziś pół nocy nad wykonaniem rtma do broni która służyć będzie jako Mine-detector, niestety nie wygląda to tak jak powinno:

http://imageshack.com/a/img850/4617/poaj.jpg


Zaznaczę że robiłem to krok po kroku wedle poradnika z BI (http://forums.bistudio.com/showthread.p ... Animations) + (http://tactical.nekromantix.com/wiki/do ... n-tutorial)

Source RTM'a: www.alduric.pl/Dat_motherfuker_rtm.rar

I model.cfg leżący obok rtma w jednym katalogu (Jedni twierdzą że nie trzeba, inni że jest wymagany - w obu kombinacja nie działa )
Obrazek
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: Problematyczny *.rtm

Post autor: Alduric »

Okej, problem rozwiązany.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”