15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lygi
Posty: 84
Rejestracja: 05 lutego 2010, 17:31
ID Steam:
ID gracza: 0

15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Post autor: Lygi »

Wszystko robię w arma 2 bo w arma 3 jest mało bezpłatnych jednostek a ta monetyzacja na każdym kroku mnie wkurza. Ale postanowiłem jednak coś zrobić na Arma 3. Po 15 godzinach tworzenia wstawiam kolejną jednostkę i nagle ni z tego nie z owego wyrzuca mi błąd, moja misja znika z listy misji do otwarcia i koniec.

Kod: Zaznacz cały

File C:\Users\Adam Nowak\Documents\Arma 3\missions\NEGADES.Altis\mission.sqm, line 0:'.raP':' ' encountered instead of '='

 
O co tu biega ? Jak odzyskać tą misje ? Szkoda roboty bo fajnie się zapowiadała. :?
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: 15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Post autor: vynaratorski »

Czy wyłączyłeś binaryzację pliku misji? Jeżeli tak, to powinieneś być w stanie otworzyć w notatniku plik mission.sqm - tam możesz spróbować zastąpić jednostkę która robi problem czymś innym.
Obrazek
Awatar użytkownika
Lygi
Posty: 84
Rejestracja: 05 lutego 2010, 17:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: 15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Post autor: Lygi »

Dzięki za odpowiedz. Niestety binaryzacja była włączona :cry:
Kurcze używam świeżej podstawki bez żadnych dodatków czy jakiś nietypowych jednostek.

Czyli co ? Jednostka która była stworzona przez wydawce rozwaliła mi misję ?
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: 15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Post autor: vynaratorski »

Nie wiem w czym dokładnie polega problem, ale moim zdaniem jak jest zbinaryzowane to już po robocie. Jak Ci się chce, to google Twoim przyjacielem, może znajdziesz jakieś magiczne rozwiązanie.

Rada na przyszłość: wyłączyć binaryzację! Ja przez to gówno wiele godzin życia straciłem :violent
Obrazek
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: 15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Post autor: Alduric »

Uploadnij misję, mam mozliwość grzebania w zbinaryzowanych elementach gry.
Obrazek
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: 15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Post autor: vynaratorski »

Jakimi czarami? :o
Obrazek
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: 15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Post autor: Alduric »

Nie wiem, ja to nazywam aplikacją/programem.
Obrazek
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: 15 godzin tworzenia misji psu na budę - ktoś podpowie czemu tak ?

Post autor: FOX-PL* »

Haha czary dobre wystarczy plik odbinaryzowac i zobaczyc w kodzie co jest skopane i tyle. Binaryzacja jest bardzo dobrym rozwiazaniem przyspiesza wczytywanie misji zwlaszcza gdy mamy w niej sporo naciepane.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”