Skrypt spawnu AI wielokrotnego

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Grippen
Posty: 110
Rejestracja: 16 czerwca 2015, 19:17
ID Steam:

Skrypt spawnu AI wielokrotnego

Post autor: Grippen »

Czolem!
Postanowilem wziac sie za lekki skrypt spawnu wielokrotnego. Poki co udalo mi sie zrobic spawn z opcja spauzowania skryptu oraz z jego wylaczeniem po osiagnieciu danej rubiezy (czyt, wyzwalacza). Ale chcialbym pojsc glebiej :-) A mianowicie uzaleznic spawn wielokrotny od zycia poprzedzajacej fali AI tj, Grupa B nie zrespi sie dopoki nie zginie grupa A. Czy sa jakies gorące glowy do pomocy :) Ponizej skrypt wielokrotnego spawnu co 120 sekund

Kod: Zaznacz cały

niePrzejety = false;

PublicVariable "niePrzejety";

czyNiePrzerwany = false;

PublicVariable "czyNiePrzerwany";

waitUntil { niePrzejety };

while { niePrzejety } do {

waitUntil { czyNiePrzerwany };

_group1 = [getmarkerpos "moveGroup1", EAST, ["rhs_vdv_flora_sergeant","rhs_vdv_flora_junior_sergeant","rhs_vdv_flora_grenadier","rhs_vdv_flora_rifleman","rhs_vdv_flora_machinegunner","rhs_vdv_flora_at","rhs_vdv_flora_strelok_rpg_assist","rhs_vdv_flora_rifleman","rhs_vdv_flora_rifleman","rhs_vdv_flora_medic"],[],[],[],[],[],0] call BIS_fnc_spawnGroup; 
 
mGrp1_wp1 = _group1 addWaypoint [getmarkerpos "mGrp1_wp1", 10]; 
    mGrp1_wp1 setWaypointType "MOVE"; //GETOUT, GETIN, DESTROY etc.
    mGrp1_wp1 setWaypointSpeed "FULL"; //LIMITED,NORMAL,FULL
    mGrp1_wp1 setWaypointBehaviour "AWARE";//SAFE,CARELESS etc.
    mGrp1_wp1 setWaypointFormation "COLUMN";//COLUMN, LINE, WEDGE etc.
   
    mGrp1_wp2 = _group1 addWaypoint [getmarkerpos "mGrp1_wp2", 10]; 
    mGrp1_wp2 setWaypointType "DEFEND";
    mGrp1_wp2 setWaypointSpeed "FULL";
    mGrp1_wp2 setWaypointBehaviour "AWARE";
    mGrp1_wp2 setWaypointFormation "LINE";
    sleep 120;
};
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
vynaratorski
Posty: 178
Rejestracja: 27 września 2009, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 1
Kontakt:

Re: Skrypt spawnu AI wielokrotnego

Post autor: vynaratorski »

Dodaj coś w stylu

_iluZyje = {alive _x} count unit group nazwagrupy;

i później dodaj warunek, w którym _iluZyje jest równy zero.
Obrazek
Grippen
Posty: 110
Rejestracja: 16 czerwca 2015, 19:17
ID Steam:

Re: Skrypt spawnu AI wielokrotnego

Post autor: Grippen »

vynaratorski pisze:Dodaj coś w stylu

_iluZyje = {alive _x} count unit group nazwagrupy;

i później dodaj warunek, w którym _iluZyje jest równy zero.
Poprobowalem i udalo sie to zrobic tak:
zamienilem linijke ze "sleep" na "waitUntil{{alive _x} count units _group1 < 3};" i to wszystko.

I wszystko smiga ;)

Dzieki za dobry trop :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”