Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Sajmonsky »

Witam

W misjach które zaczynam robić chciałbym duzo korzystać z takich przedmiotów jak aparat tlenowy inne niz na starcie nakrycie głowy itp. moge poustawiac te przedmioty na ziemi i potem je zbierac ale głupio to wygląda. Moje pytanie jest takie czy jest mozliwośc ręcznego zapakowania tych rzeczy do jednej skrzyni.
Awatar użytkownika
Maciej
Posty: 19
Rejestracja: 09 lipca 2013, 12:49
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Maciej »

Jak najbardziej. Opisane masz to tutaj: viewtopic.php?f=65&t=4855
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Sajmonsky »

A jak Chciałbym się pobawić tym w armie 3 to gdzie moge znaleźć liste jak co sie nazywa i co wpisać do skryptu jesli do skrzyni chce pakowac mundury nakrycia głowy aparat tlenowy
Awatar użytkownika
Maciej
Posty: 19
Rejestracja: 09 lipca 2013, 12:49
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Maciej »

Class names- http://browser.six-projects.net/cfg_wea ... action%5D=
Script command - https://community.bistudio.com/wiki/Cat ... nds_Arma_3

Do maski tlenowej powinno działać "addItemCargo".
I następnym razem spróbuj wyszukać coś własnoręcznie, bo odpowiedźi do twoich pytań znajdziesz znacznie szybciej używając googla.
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Sajmonsky »

script ammocrate not found
Awatar użytkownika
Maciej
Posty: 19
Rejestracja: 09 lipca 2013, 12:49
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Maciej »

Rozumien, że próbowałeś dodać to wywołując plik sqf. Upewnij się, że plik zapisał się w formacie sqf.
Przedmioty możesz dodać także wpisując bezpośrednio komendy w init skrzynki.

Na przykład:

Kod: Zaznacz cały

this addItemCargo ["V_RebreatherB",1];
Sajmonsky
Posty: 53
Rejestracja: 21 grudnia 2012, 00:05
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Sajmonsky »

Nooo ! i to jest to ! Dziękówka Pozdrówka
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Alduric »

Maciej pisze:Rozumien, że próbowałeś dodać to wywołując plik sqf. Upewnij się, że plik zapisał się w formacie sqf.
Przedmioty możesz dodać także wpisując bezpośrednio komendy w init skrzynki.

Na przykład:

Kod: Zaznacz cały

this addItemCargo ["V_RebreatherB",1];

Poczytaj changelogi gry, ten sposób działa tylko w edytorze, warto to zaznaczyć.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maciej
Posty: 19
Rejestracja: 09 lipca 2013, 12:49
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Maciej »

Faktycznie, coś mi ostatnio skrzynka nie działała na serwerze.

Ale chyba to załatwi sprawę:

Kod: Zaznacz cały

addWeaponCargoGlobal
addMagazineCargoGlobal
addItemCargoGlobal
Awatar użytkownika
Alduric
Posty: 147
Rejestracja: 26 listopada 2012, 16:06
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Alduric »

Maciej pisze:Faktycznie, coś mi ostatnio skrzynka nie działała na serwerze.

Ale chyba to załatwi sprawę:

Kod: Zaznacz cały

addWeaponCargoGlobal
addMagazineCargoGlobal
addItemCargoGlobal

Nie, to nie załatwi sprawy w poprawny sposób.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maciej
Posty: 19
Rejestracja: 09 lipca 2013, 12:49
ID Steam:

Re: Edytowanie Zawartosci Skrzyn z np: amunicją

Post autor: Maciej »

Mógłbyś napisać czemu to nie jest poprawne?
I jak to zrobić poprawnie?
Testowałem to na serwerze i w sumie działało bez problemów.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”