Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego triggera

Edytor Arma3 - dyskusje i zapytania o tworzeniu misji, skryptów oraz programowaniu.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
watcherhell
Posty: 16
Rejestracja: 21 września 2012, 11:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego triggera

Post autor: watcherhell »

W mojej misji chce zrobić tak, ze jeżeli bluefor zostanie wykryty przez offor to pojawi się nowy task - wyeliminowanie wsparcia danego miasta. Jednak jeżeli bluefor nie zostanie wykryty to dane zadanie w ogóle sie nie pojawi. W jaki sposób to wykonać?
mariusz
Posty: 8
Rejestracja: 02 maja 2013, 15:31
ID Steam:

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg

Post autor: mariusz »

W init triggera wpisujesz:
NoweZadanie=player createSimpleTask ["NazwaNowegoZadania"];
NoweZadanie setSimpleTaskDescription ["Opis Zadania"];
player setCurrentTask NoweZadanie //wyświetlone zostanie jako nowy cel główny//
NoweZadanie setSimpleTaskDestination (getMarkerPos "marker"); //w miejsce markera będzie kierowało kolejny punkt zadania//


Wybaczcie za lekki offtopic, ale nie byłem na forum a widzę że pytanie pozostawione bez odpowiedzi.
Pozdrawiam ;p
Członek klanu [GTSP] w stopniu Porucznika
watcherhell
Posty: 16
Rejestracja: 21 września 2012, 11:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg

Post autor: watcherhell »

Dzięki. :]
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg

Post autor: elgyd »

Mi też się udało, a jest też taki prosty sposób aby określić cel (np.zniszczyć cel1) i aby zadanie podane w setSimpleTaskDescription zostało zaliczone?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg

Post autor: tom3kb »

Sprawdź sobie na bi wiki komendę: settaskstate

w armie 2 (w A3 na pewno też) w wyzwalaczu w warunku wpisz:
not alive cel1
a w aktywacji:
nazwazadania settaskstate "succeeded"
elgyd
Posty: 113
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 18:27
ID Steam:

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg

Post autor: elgyd »

I działa. Dzięki :)
Punky
Posty: 18
Rejestracja: 19 grudnia 2009, 23:18
ID Steam:
ID gracza: 3434

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg

Post autor: Punky »

Jest możliwość aby zadanie pokazywało się wszystkim w zakładce - zadania w multiplayerze.
Ten sposób pozwala zobaczyć go członkom drużyny która to zadanie zainicjalizowała.
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg

Post autor: tom3kb »

Tak. W briefingu musisz zrobić tyle wersji notatek/zadań ilu jest graczy w teamie.
Np masz 3 graczy z nazwami p1,p2,p3:
dla każdego robisz.
P1 createDiaryRecord["diary", ["Mission"]] itd
z zadaniami też:
task1a = p1 createSimpleTask itd
task2a = p1 createsimpletask.
Dla 2-ego gracza
task1b = p2 createsimpletask.. itd.
Znajdź sobie jakąś misję tak zrobioną, do A2 np coopy zrobione przez Sandera.
Punky
Posty: 18
Rejestracja: 19 grudnia 2009, 23:18
ID Steam:
ID gracza: 3434

Re: Pojawienie się nowego zadania, po aktywacji danego trigg

Post autor: Punky »

Dziękuję Tomku ;)
Działa!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”