Arma3 Misje SP

Zapytania o misje w kampanii, podpowiedzi, porady i dyskusja dot. trybu pojedynczego gracza.

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Arma3 Misje SP

Post autor: Artek3333 » 11 maja 2013, 14:22

Misja SP: Operacja Halo
halo.jpg
Oddział specjalny, jako pracownic budowlani zostają wysłani na wyspę Stratis celem przeprowadzenia tajnej operacji. O misji i celu, grupa ma dowiedzieć się na miejscu.
Misja posiada własne dźwięki muzyczne oraz dialogi rozmów przetłumaczone na język Polski z wykorzystaniem systemu plików bikb. Podczas misji, przed wykonaniem operacji jest możliwość wyboru pory dnia. Południe, noc, wczesne rano.
Misja stworzona na wersji

Edit
Arma 3 Beta 0.76.109065 .
Zmiany:
Przebudowano misje pod wersję Beta 0.76.109065
Zmieniono niektóre wyposażenie i umundurowanie wroga.


Misja nie jest długa, ale zachęcam do zagrania w pierwszą moją misję ArmA 3.
Opinie mile widziane.

Link do misji:
http://www.sendspace.pl/file/07a2cce389 ... racja-halo
Ostatnio zmieniony 23 listopada 2013, 20:31 przez Artek3333, łącznie zmieniany 6 razy.

stoolk
Posty: 24
Rejestracja: 28 kwietnia 2013, 17:15
ID Steam: stoolk
Numer GG: 2877624
Kontakt:

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: stoolk » 23 maja 2013, 21:03

Sprawdzimy...

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: Artek3333 » 08 czerwca 2013, 19:03

Uaktualniono pierwszy post.

Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 719
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Slawek
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: Slawek » 10 czerwca 2013, 21:29

W bazie na wschodzie wyskakują błędy po zabiciu AI.
Po rozwaleniu z RPG wieży też wywaliło mi błąd - zrzut ekranu.
Po zdobyciu w pierwszej bazie śmigła i RPG praktycznie możemy zakończyć szybko zadanie.
Do zniszczenia powinien być cel niewidoczny z daleka np. transformator zasilający ten radar.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: Artek3333 » 11 czerwca 2013, 14:54

Slawek pisze:W bazie na wschodzie wyskakują błędy po zabiciu AI.
Po rozwaleniu z RPG wieży też wywaliło mi błąd .
Jeśli chodzi o błędy to ???? :o . Ja takowych nie miałem tym bardziej, że w bazie na wschodzie do AI Nie używałem żadnych skryptów. (To pewnie mankamenty Alphy).
Slawek pisze:Po zdobyciu w pierwszej bazie śmigła i RPG praktycznie możemy zakończyć szybko zadanie.
Jeszcze szybciej można zakończyć skradając się bez oddania strzału. :D Jak widać dałem wybór graczowi do swobodnego działania. ;) Choć można by było dodać jakieś wsparcie wroga podczas próby ataków na posterunki.
Slawek pisze:Do zniszczenia powinien być cel niewidoczny z daleka np. transformator zasilający ten radar.
Nie wiem, o co ci tu chodzi. 8O

Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 719
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Slawek
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: Slawek » 11 czerwca 2013, 15:33

Artek3333 pisze:Slawek napisał(a):
Do zniszczenia powinien być cel niewidoczny z daleka np. transformator zasilający ten radar.
Artek3333 pisze:Nie wiem, o co ci tu chodzi.
Ten cel jest duży i widoczny z daleka i łatwo go rozwalić z 800m RPG.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: Artek3333 » 12 czerwca 2013, 09:11

No cóż, nie moja w tym intencja, że obiekt jest tak wystawiony i zero zamaskowany. Najprościej by było śmigłowiec zablokować i żadnemu wrogowi nie dawać AT. Ale chciałem to urozmaicić, aby gracz pomysłowością, sam zdecydował jak to rozegrać. No, ale i tak słuszna uwaga.
Widzisz sam, że trzeba podjąć decyzje, albo zmierzyć się ze słabiej uzbrojoną ochroną obiektu i zniszczyć obiekt na miejscu. Albo ryzykować i zmierzyć się z regularnym i bardziej wyposażonym oddziałem, aby podwędzić helikopter lub zdobyć RPG po to, aby zniszczyć obiekt z daleka. I tu koło się zamyka i masz tyle samo roboty, czy wybierzesz jedną, czy drugą metodę. Druga sprawa, to w odprawie jest wyoślone. (Unikać niepotrzebnego kontaktu z wrogiem) Wiec żołnierzu czeka cię sąd polowy, bo urządziłeś sobie otwartą wojenkę. :D Pozdrawiam i dziękuje za uwagę.

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: Artek3333 » 03 lipca 2013, 01:40

Uaktualniono pierwszy post

Awatar użytkownika
seba200
Posty: 133
Rejestracja: 02 października 2007, 16:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: seba200 » 17 sierpnia 2013, 16:14

Link zdechł - wrzuć jeszcze raz - dzięki:)
Obrazek

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1495
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: kondor » 17 sierpnia 2013, 19:07

:idea: Do postów można załączać pliki

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Arma3 Misje SP

Post autor: Artek3333 » 17 sierpnia 2013, 20:55

Sam usunąłem ponieważ misja wymaga przerobienia z powodu aktualizacji gry do wersji 0.76. Niebawem wrzucę poprawioną :hapy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”