Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

traktor
Posty: 6
Rejestracja: 05 maja 2009, 18:32
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: traktor »

cholera, wkręcają dalej pustynne klimaty, pewnie nie chce im się znów tworzyć szczegółowego świata bogatego w drzewka pagórki lasy zagajniki i inne...
a szczerze jeśli już armaIII to liczyłem raczej na jakieś bałkańskie/czeczeńskie sytuacje, śnieg z błotem, coś realnego a nie modernwarfare... smutne to.
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

słuchaj, tu niewiele widać i na dodatek to dopiero pierwsze screeny, więc nie wiesz czy nie będzie błota. Ale chyba raczej nie bo w OFP:DR miało być a nie ma :violent
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z »

Jakie pustynne klimaty, widziałeś tą wyspę na google?
Nawet nie sprawdzisz a już piszesz bzdury!
Mów mi milordzie łapserdaku!
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL »

PhysX daje nadzieję na normalne i w miarę realistyczne sterowanie pojazdami kołowymi. Miejmy nadzieję, że zajmą się także dźwiękami wydawanymi przez samochody, bo z tym "pyrczeniem", to dawali d*py...
Awatar użytkownika
erere1223
Posty: 47
Rejestracja: 28 lipca 2010, 14:50
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: erere1223 »

Nie no w wakacje nowy komputer co pociągnie Arme II taki zacieszony wchodze na ArmA II.pl by zobaczyc wymagania i patrze ARMA III to się wkur.... za szybko to zrobili rozumiem jak by poczekali z rok ale tak szybko??? Po mału zaczynają na nas zarabiac.Z tymi dodatkami do broni co można zdejmowac itp to fajny pomysł.Oby dzwięki strzałów,wybuchów,pojazdów poprawili.Myślę ,że mój komuter to pociągnie bo jak nie to się załamie.Lub pozostanę przy Armie II kurde na paluszkach liczę dni kiedy odpalę Arme II + ACE mod i zrobię taką bitwę jaką w życiu nie widziałem :P
Obrazek
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ufoman »

Panowie, rozhulaliście się trochę z tymi przekleństwami. Informuję, że nawet wykropkowane uje czy urwy skończą się 24h banem.
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL »

Czemu za szybko? ArmA II wyszła w 2009, ArmA III ma wyjść w 2012, całkiem rozsądny odstęp czasowy. A co to tych DLC - nie ma się co obrażać, i tak serwują o niebo lepsze treści niż w takich CoDach, czy innych tego typu grach...
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Slawek »

Jak się ma sprawa na dzień dzisiejszy kart Ati i PhysX ?
Pamiętam, że na kartach NVidia aby zainstalować grę wymagającą PhysX musiałem mieć wgrane oprogramowanie PhysX firmy Ageia Technologies.
Efektów w grze nie było, pozwalało tylko odpalić grę (brak sprzętowej karty Ageia do obliczeń).
Dopiero po przejęciu PhysX przez NVidia mogłem cieszyć oko fajerwerkami.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z »

Bez obaw będzie działać z kartami ATI, nawet bez hacków, które jakiś czas temu zostały wydane by physyx działał pod ATI.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor »

Tyle, że tylko geforce'y mają zaimplementowany PhysX sprzętowo.
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Yac »

Mnie raczej interesuje inna sprawa. Jak gra będzie poddawała się modowaniu? Czy nadal pozostanie przyjazna w tworzeniu nowych addonów czy też raczej skręci w kierunku gotowych DLC rodem z COD-a czy BF.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”