Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: r2d2 »

Zmieniacie sie w sekte.
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

Uspokójcie się... Ile wy macie lat żeby się tak kłócić :roll: . Żarty przerodziły się w głupie sprzeczki i nikt nawet nie pomyśli że BIS to przecież nie EA/Acti (kto co woli) budżetowo nie są na tak wysokim poziomie , no i pracują z symulatorem więc nie dadzą rady wszystkiego zapiąć na ostatni guzik. Ale pomyślcie o tym że community nie jest takie duże jak w.w. firm ArmA jest niszowym produktem a BIS tak czy siak robi wszystko by zadowolić graczy. Bez przesady... Cieszmy się tym co mamy, bo wg mnie to jest niesamowita gra :D .
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tajgeer »

Kolejne screenshoty prosto z gry + filmik przedstawiający gameplay (co prawda słabej jakości, ale zawsze coś): http://armasite.pl/news/kolejne-screens ... ow-e3.html
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

Filmik po czesku i w lepszej jakości: http://www.youtube.com/watch?v=soLCxfvV ... r_embedded
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
RozekPoland
Posty: 193
Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
ID Steam: RozekPoland
Numer GG: 24417445
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: RozekPoland »

Kolejny film tym razem nie tylko dobra jakość, ale również płynny angielski komentarz Jaya Crowa:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-3-WYswokoU[/youtube]


Pomijając to co już widzieliśmy na wcześniejszych nagraniach, nowe rzeczy, które zauważyłem:
1. Świetne animacje Smookiego :D
2. Przerobione okno ekwipunku, pasek zmęczenia/obciążenia !
:ofp :weteran


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL »

Przez krótki moment jest walka w miasteczku. Wygląda na to, że AI wreszcie będzie potrafiło płynnie się poruszać w terenie zabudowanym i dobrze wyszukiwać osłony. Może w końcu MOUT będzie czymś więcej niż użeraniem się z podkomendnymi
Awatar użytkownika
RozekPoland
Posty: 193
Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
ID Steam: RozekPoland
Numer GG: 24417445
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: RozekPoland »

ProteziakSaSPL pisze:Przez krótki moment jest walka w miasteczku. Wygląda na to, że AI wreszcie będzie potrafiło płynnie się poruszać w terenie zabudowanym i dobrze wyszukiwać osłony. Może w końcu MOUT będzie czymś więcej niż użeraniem się z podkomendnymi
Pod koniec 13 i w 14 minucie Jay mówi o uproszczeniu poruszania się AI w terenie zabudowanym. Rozgrywając misje w Zargabadzie (obszar gęsto zabudowany) zauważyli, że AI strasznie wolno się porusza przyczyną czego jest to, że AI przemieszczając się "ocenia" każdy napotkany po drodze obiekt. Teraz AI będzie udawać się bezpośrednio za osłonę ignorując pomniejsze napotkane elementy.
:ofp :weteran


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

Jak już mówiłem, ArmA 3 będzie najlepszą grą/symulatorem pola walki na świecie :o
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
RozekPoland
Posty: 193
Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
ID Steam: RozekPoland
Numer GG: 24417445
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: RozekPoland »

Dla miłośników helikopterów dosyć ważna informacja prosto z Twittera:

"Take On Helicopter flight model WILL BE in ARMA 3 also in campaign as DEFAULT flight model for ALL the helicopters @Arma3official"
:ofp :weteran


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski »

Rożek pisze:Dla miłośników helikopterów dosyć ważna informacja prosto z Twittera:

"Take On Helicopter flight model WILL BE in Arma 3 also in campaign as DEFAULT flight model for ALL the helicopters @Arma3official"
To zarąbiście. Chciałem kupować TKOH ale po tej wiadomości zrezygnowałem bo ArmA 3 kupuję na pewno :D
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: r2d2 »

ha :)
Jednak sa refleksy świetlne przy strzelaniu, widac odbicie na skale, jednak na ziemi brak.
Ładnie wyglada latajace ciało po trafienu z granatnika :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”