Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
9
6%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 149

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: SaS TrooP »

Nie zgodziłbym się z Foxem co do sposobu chodu - wygląda to stricte taktycznie i bojowo, co przy długich biegach wydaje się dziwne (chyba używaliśmy tego argumentu przeciwko Red River, prawda? :P). IMHO mogliby wprowadzić różne animacje, bojowe i na zwykły trucht marszowy. Nie wiadomo jeszcze jak to będzie wyglądać - ale oby nie tak porażająco sztucznie...
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

A co byś chciał SaS TrooP aby nagle każdy z graczy potrzebował jakiegoś pada bo już z klawiszami by się nie wyrobił. Normalny chód, trucht, chód taktyczny, bieg, sprint, a może do tego skakanie, turlanie się do przodu a może chodzenie na rękach czego jeszcze chcecie.

Tu jest wystarczająco dużo sposobów poruszania się, pewnie brakuje możliwości pokonywania przeszkód jak wysoki mur, wdrapywania się na różne obiekty, albo nawet mało kto pamięta z OFP tryb czołgania się tzw. wolne i szybkie.

Kolejna sprawa animacje wydają się być stosowane do szybkich lub dłuższych misji nie wymagające długiego biegania do celu. W końcu nawet taktyczne misje to nie desant na brzegu bez strzelania i bieg 3 kilometry w glob terytorium w kierunku wyznaczonego celu. Więc wydaje się po co nam normalny bieg nietaktyczny, kiedy wyskakujemy z pojazdu i praktycznie po chwili zaczynamy działania.

Może tego typu animacje mają na celu mniej pierdzielenia się przy ich wykonywaniu, mniej bugów. Więcej prostoty abym mógł na stojąco wyciągnąć wyrzutnie kucnąć położyć się znów kucnąć i wstać całkowicie.
Tu są mankamenty które BiS powinien poprawić zanim zacznie robić coś nowego no ale co tam mają podejście arcy biznesowe lepiej dać kolejną anime kolejną spluwę zamiast poprawić poprzednie, czysty przykład AA2 i AA2:OA lenistwo.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Artek3333 »

FOX-PL* pisze: albo nawet mało kto pamięta z OFP tryb czołgania się tzw. wolne i szybkie.
Ja dalej pamiętam, bo przecież w A1 jak i w A2 też jest tryb wolne i szybkie czołganie. :o
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

Artek3333 pisze:Ja dalej pamiętam, bo przecież w A1 jak i w A2 też jest tryb wolne i szybkie czołganie.
Przy użyciu dodatkowego klawisza i tej samej animacji w spowolnieniu, gdzie gracz kompletnie nie zwraca na to uwagę ze względu na szybkość zmęczenia. A tu chodzi o tryb w którym karabin spiera się na obydwóch rękach, a animacji w której jedną ręką trzyma spluwe. Gdyby gracz odczuwał większe zmęczenie na pewno wielu by trzymało dodatkowy klawisz spowalniający.
Sushi
Posty: 19
Rejestracja: 07 maja 2012, 20:41
ID Steam:
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Sushi »

A że tak wrócę do wątku o ArmA 3... :P

Cholera, nie macie wrażenia, że lepsze jest wrogiem dobrego i to ArmA 3 to trochę rzucanie się na większe możliwości dzisiejszego sprzętu?
Jak Starcraftem 2 się podniecałem i obiecywałem sobie miesiąc pod kroplówką przed monitorem, to koniec końców było wielkie rozczarowanie i powrót do starej dobrej jedyneczki. Przy ArmA 3 się nie podniecam. Obym tym razem się rozczarował... mile :)

I obym dostał podwyżkę żeby mieć za co kupić nowy komp. ;)
--------------------------
"That other may live"
http://www.armatog.com- Strona domowa grupy Tactical Operations Group
http://www.sitrep.armatog.com - Serwis o ArmA i militariach
TOG - Drill Instructor / Medic
JS:Cienie - Pararescue member.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Artek3333 »

FOX-PL* pisze:
Artek3333 pisze:Ja dalej pamiętam, bo przecież w A1 jak i w A2 też jest tryb wolne i szybkie czołganie.
Przy użyciu dodatkowego klawisza i tej samej animacji w spowolnieniu, gdzie gracz kompletnie nie zwraca na to uwagę ze względu na szybkość zmęczenia. A tu chodzi o tryb w którym karabin spiera się na obydwóch rękach, a animacji w której jedną ręką trzyma spluwe. Gdyby gracz odczuwał większe zmęczenie na pewno wielu by trzymało dodatkowy klawisz spowalniający.
A po, co mi dwie animacje czołgania? Mi wystarczy jedna, np. podobała mi się taka jak w OFP RR broń trzymana z przodu dwoma rękami. Owszem mogą być dwa tryby wolne i szybkie, ale żeby przekładało się to na praktyczne zastosowanie. Wolne czołganie, to do cichego podkradnięcia się w dane miejsce. Szybkie czołganie, ale jednocześnie ze znacznym hałasem, do pokonania otwartego terenu. W A1 i A2 czy czołga się wolno czy szybko, to AI wroga na wykrycie reaguje tak samo. Animacje dla mnie są nie ważne, tylko zastosowanie. Jak to będzie w A3? Nie liczę na rewolucję w animacji, a tym bardziej w zastosowaniu.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Matte »

Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: FOX-PL* »

Przyznam iż screeny i filmik robi wrażenie, że tak ujmę ArmA nam pięknieje. Zdecydowanie lepiej to wygląda, bravo za wymiana żarówki.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z »

samą żarówką gameplayu nie naprawisz... nadal nic o ciekawych pomysłach pvp :(
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
rabus71
Posty: 80
Rejestracja: 06 stycznia 2010, 15:14
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: rabus71 »

Ogólnie to oświetlenie ładne , ale to strzelanie pod wodą do typa znajdującego się 50m dalej to jakiś science fiction . :lol:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
QualKehk
Posty: 71
Rejestracja: 11 kwietnia 2012, 22:58
ID Steam:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: QualKehk »

rabus71 pisze:Ogólnie to oświetlenie ładne , ale to strzelanie pod wodą do typa znajdującego się 50m dalej to jakiś science fiction . :lol:
Strzelanie pod wodą jest normalne, w momencie kiedy posiadamy specjalnie zaprojektowaną broń. Podaje tu przykład broni z lat 70: http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_APS oraz http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_ASM-DT. Arma 3 rozgrywa się w niedalekiej przyszłości i broń tu pokazana w filmiku może istnieć naprawdę.
Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”