A potrzebny jest lepszy? W innych grach jakos lepszych systemow nie maTyran pisze:Ciekawe czy ARMA 3 zaoferuje nam jakiś nowy system wsiadania do pojazdów a nie teleportacje
Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Re: Arma3 oficjalnie
A Grand Theft Auto lub Mod SLX ,jakoś drzwi się otwierają.ARMA 3 będzie z ulepszoną wodą ,a ARMA 4 z animacją drzwi pewnie.
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
Odświeżając temacik dorzucę coś od siebie. Mam nadzieję, że postarają się o dobry soundtrack. Nie zrozumcie mnie źle - kawałki z poprzednich części podobały mi się (szczególnie kawałek Crude Oil z OA), ale brak mi w muzyce takiego motywu przewodniego, charakterystycznej nuty - jak choćby w MW2, czy Crysis 2. Nie mówię tutaj, aby od razu sprowadzać Hansa Zimmera, czy innych tego typu świetnych kompozytorów. Chodzi mi o to, aby cała muzyka była w miarę spójna. Bo (w moim mniemaniu) w dotychczasowych częściach ArmA soundtrack stanowi kupę fajnych, ale całkiem losowo dobranych melodii....
Re: Arma3 oficjalnie
http://www.youtube.com/watch?v=k4RLtmaH ... re=related
Gra jeszcze nie wyszła a tu jakiś trailer do kampanii , filmik fajny .
Gra jeszcze nie wyszła a tu jakiś trailer do kampanii , filmik fajny .
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
To trailer Homefront (lekko przerobiony). Ale i tak fajny. Wydaje mi się, że należy spodziewać się walki z Arabami...
- Robi
- Posty: 300
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Jakaś mistyfikacja. Sekwencje zapożyczone m.in. z World in Conflict (np.1:30-1:34)rabus71 pisze:http://www.youtube.com/watch?v=k4RLtmaH ... re=related
Gra jeszcze nie wyszła a tu jakiś trailer do kampanii , filmik fajny .
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Re: Arma3 oficjalnie
To raczej oczywiste, że filmik nie jest oficjalny. Oficjanle kanały Army3 podałem w 1. poście.
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
Wie ktoś może, czy w nowej Armie będą duże tereny zurbanizowane (mówiąc duże mam na myśli miasta znacznie większe niż Czernogórsk)
Re: Arma3 oficjalnie
Zdaje się, że to: http://maps.google.com/maps?q=lemnos&hl ... o-26216828 jest największa miejscowość na wyspie. A tak wygląda(ła) w grze: http://www.bistudio.com/images/stories/ ... /scr01.jpg
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Arma3 oficjalnie
Skoro chwalili się okrętami podwodnymi, nurkami itd to i na pewno jakieś misje podwodne się w kampanii znajdą bo to nowość w serii i daje sporo nowych mozliwości. Może i fajne podwodne miejscówki znajdziemy, a zamiast wielkiej stopy w Czrnorusi będziemy szukać syrenek .
Ps: pod wodą
Ps: pod wodą
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: Arma3 oficjalnie
Zrobienie dużego miasta w Armie nie jest problemem. Dlaczego Zagrabad (1500m na stolicę regionu? troszeczkę mało) zrobili taki mały? Popatrzmy na Faludżę z ArmA 2. Bardzo duże miasto, ładnie zrobione, bardzo stabilne - nie przycina się. Dlaczego Czesi nie mogą raz zaszaleć i zrobić większego miasta choćby nawet w formie osobnej mapy (specjalnie do co-opów albo osobnych scenariuszy). Byłaby to gigantyczna frajda walczyć o poszczególne dzielnice. Nie mówię tutaj o mapie wielkości Dubaju, ale właśnie rozmiarów Faludży. Dobrze by było, jeśli BI połączyłaby efektowność mapy z jej efektywnością....