Arma3 oficjalnie

Dyskusja ogólna

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ

Jak podoba Ci się koncept Army3

Zachwycający
22
15%
Podoba mi się
48
32%
Wolałbym coś niemodernistycznego
34
23%
Ciężko powiedzieć
10
7%
Odgrzewany kotlet (to tylko nowe addony)
5
3%
Mój komputer tego nie pociągnie
18
12%
Kiszka
8
5%
Nie kupię tej gry
3
2%
 
Liczba głosów: 148

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1495
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Arma3 oficjalnie

Post autor: kondor » 19 maja 2011, 14:41

Akcja z "hackowaniem" ( viewtopic.php?f=5&t=4193 ) okazała się być wprowadzeniem do zapowiedzi Army3.

http://www.bistudio.com/index.php/english/games/arma3

Główne punkty:
Kampanie Single-Player - coś o obronie Europy (czasy ok. 2020 roku chyba)
Vehicles & Weapons - nic nowego nie wspomniano
Customizable Soldier Load - chyba wreszcie będzie można się przebierać, przyczepiać / odczepiać różne cuda do broni
Physical simulation & improved animations - PhysiX - pytanie, co z kartami ATI? Zmiany systemu animacji
Rich & authentic environment - wyspa chyba ponad 20x20km na podstawie greckiej wyspy
Multiplayer Gameplay - blabla
Completely extensible & moddable - blabla
Coming: 2012

System requirements:
OS: Windows 7 / Vista
Processor: Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster
RAM: 2 GB
GPU: Nvidia Geforce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770 with Shader Model 3 and 896 MB VRAM, or faster
DVD: Dual Layer compatible
HDD: 15 GB free space
Inne: DirectX® 10

Screenshots:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Pozostałe:
http://www.arma3.com/devblog/Hephaestus ... ms_001.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Ares_Arma3 ... ms_002.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Aphrodite_ ... ms_003.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Zeus_Arma3 ... ms_004.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Hermes_Arm ... ms_005.jpg
http://www.arma3.com/devblog/Hestia_Arm ... ms_006.jpg
http://www.eurogamer.cz/gallery.php?gam ... 321#anchor

Oficjalne powiązane serwisy:
facebook
youtube
twitter

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 966
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
Numer GG: 1234551
ID gracza: 0
Lokalizacja: Krzywe Koło
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z » 19 maja 2011, 14:58

Physical simulation & improved animations - take advantage of PhysX™ supporting the vehicle simulation, in-game interactions and the revamped animation system

Koszmar uzależnionych zaczyna się od nowa... oh NO! :o
Pomorska Grupa Airsoft Black Panthers (PGABP)
http://www.pgabp.boo.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Yac » 19 maja 2011, 16:58

I znów od nowa , od nowa, od nowa , od nowa ...przepraszam - zaciąłem się :D No niestety mant3z ma rację...
Obrazek

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 966
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
Numer GG: 1234551
ID gracza: 0
Lokalizacja: Krzywe Koło
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z » 19 maja 2011, 17:04

***** MAĆ !! Co to ma być futurystyczna broń? Jakieś mixy kamova z czymś tam!!
:zolta
Pomorska Grupa Airsoft Black Panthers (PGABP)
http://www.pgabp.boo.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Tyran » 19 maja 2011, 17:09

Do tego ACE3 i zamuruje się w pokoju na miesiąc :violent
A w końcu normalna woda.

Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Marine91 » 19 maja 2011, 17:56

Jeszcze komputera pod ArmA 2 nie kupiłem, a już ArmA 3 na horyzoncie... Nie, żebym miał coś przeciwko bo na pewno kupię, tylko wydaje mi się, że BIS zaczyna robić tak jak inni producenci gier. Ilość przedkładają nad jakość. Nie poprawili wszystkich błędów ArmA II i wydaje mi się, że tak to już zostawią. Obym się mylił... Jeśli chodzi o konflikt w ArmA 3, to zdecydowanie nie podoba mi się rok 2020. Przyszłość, nawet tak bliska, to nie moje klimaty...
Obrazek

Wojtek B.
Posty: 2
Rejestracja: 27 czerwca 2010, 08:55
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Wojtek B. » 19 maja 2011, 18:31

Witam
Ja mam mieszane uczucia, mam nadzieje, że rozwój całej tej serii nie idzie w kierunku walki między mechami czy mieczy świetlnych. Ciekawe co to za sekret wojskowy, nazistowski dzwon czy włócznia przeznaczenia :?: :)

Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: Artek3333 » 19 maja 2011, 19:28

Według mnie, to za szybko ta trójka. I te klimaty Afgańsko pustynne mi nie podchodzą, wolałbym coś czego nie było. np. jakieś tropiki, oraz mapa z zimowymi klimatami. Moda krajów Arabskich mi bokiem wychodzi. :|

ProteziakSaSPL
Posty: 142
Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
ID Steam:
Numer GG: 1070609618
ID gracza: 58579
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: ProteziakSaSPL » 19 maja 2011, 19:38

Ach pierniczycie, że za szybko... za szybko.... za szybko... Real Virtuality ma kosmiczne wymagania i pewne ograniczenia, a przecież napisali, że robią nowy silnik, dobrze zrozumiałem? Jeśli zrobią coś, co uciągnie normalny (do 3000zł) komputer na wysokich detalach, dodadzą takie fajranty, jakich brakowało (modyfikacje broni, broń biała, nurkowanie - ale to już CoDfanowska fanaberia :D ) i zrobią wciągającą, emocjonującą kampanię, to kupię w ciemno! Nie pierniczcie, że nie wiadomo ile niedoróbek jest jeszcze w ArmA 2. Patrzę na zawartość nowych patch'ów do ArmA II - w większości rzeczy nie zmieniające z nacząco rozgrywki. A ja chcę NOWEJ rozgrywki ze starym duchem. Nowej zawartości, oprawy, która zainteresuje wielu graczy serią. Czas pokazać Codemasters, co znaczy duch OFP w nowej oprawie. Czas na rewolucję w serii....

P.S.
A co do tej futurystycznej broni - mnie to nie przeszkadza. Ważne żeby nie było sprzętu a'la transformers/crysis. To ma być symulator. Czy w 2020, czy w 2012, żadna różnica. W Ghost Recon przyszłość nikomu nie przeszkadzała...

P.S.
Co do mapek - faktycznie przydałyby się jakieś urozmaicenia. Ważne, żeby mapka była pełna miejsc takich, które zapierają dech w piersiach (nie musi być to zlepek map skopiowanych z Call of Duty, ale niech będą jakieś malownicze miejsca, które umożliwią ciekawą, miłą dla oka akcję...

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 966
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
Numer GG: 1234551
ID gracza: 0
Lokalizacja: Krzywe Koło
Kontakt:

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: mant3z » 19 maja 2011, 19:48

Mapa:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=119200

Silnik stary, nowy będzie w silniku DX10 i PhysX
Pomorska Grupa Airsoft Black Panthers (PGABP)
http://www.pgabp.boo.pl
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
polikerski
Posty: 236
Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Marki

Re: Arma3 oficjalnie

Post autor: polikerski » 19 maja 2011, 19:51

JA NIE MOGĘ!!! Jak szybko 8O ! Ale jazda, na 100% bym kupił, po screenach aż po prostu nie wiem co powiedzieć :rox . Ale kuuurde.. ale wymagania, boję się że mój komp nie pociągnie :cry: . Aha, i oby nie pod systemy 64 bit (jak Battlefield 3) bo się załamię :no
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...
Obrazek
Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3
; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma3”