Dowodzenie - Singleplayer

Zapytania o misje w kampanii, podpowiedzi, porady i dyskusja dot. trybu pojedynczego gracza.

Moderator: Inkwizytor

Tomz
Posty: 6
Rejestracja: 24 lipca 2009, 20:13
ID Steam:
ID gracza: 0

Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: Tomz »

Witam wszystkich,
Mam taki problem odnosnie dowodzenia skladem w singleplayer, np w misji "Village sweep" nie powiem ile razy probowalem to przejsc i nigdy mi sie nie udalo zawsze moi towarzysze broni padaja jak muchy (nie wspomne o sobie :P ) :/. W takim razie jak nimi dowodzic by stali sie przydatni ? Przed atakiem nakazuje im byc w gotowosci na kontakt (komenda danger) i go prone. Zeby medyk kogos uleczyl to graniczy z cudem bo z reguly lezy i lezy a jak juz cos sie ruszy to pada :D. Wiem ze to tylko AI ale zeby dostawac takie baty na poziomie regular ? Szukalem jakis poradnikow czy czegos ale niestety nic nie znalazlem. Troche sie zdziwilem ze na takim poziomie gra jest az tak ciezka ale mimo wszystko mi sie podoba :)

Jesli to sie przyda to gre mam spatchowana do 1.02.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: JonPL »

Jest addon, który zmniejsza nadprzyrodzone zdolności strzeleckie AI.


Jedyny poradnik dowodzenia jaki jest, z tego co kojarzę, to: http://arma2.pl/armed-assault,dowodzenie.html i choć był pisany do A1 to do A2 jak najbardziej się waliduje; Mam nadzieję, że to Ci pomoże (a co do medyka to musisz sam go posłać by komuś pomógł (rozkaz), tj zaznaczyć go, 6 i nr akcji odpowiedzialnej za "heal x" tudzież "wyleczyć x" w Polskiej)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Tomz
Posty: 6
Rejestracja: 24 lipca 2009, 20:13
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: Tomz »

Dzieki za odpowiedz czytalem ten poradnik wczesniej i staram sie stosowac do niego :)
Mam jeszcze jedno pytanie co do sterowania jako przyklad dam link do filmiku

Kod: Zaznacz cały

http://www.youtube.com/watch?v=WO5B0k1OkGc
czas 0:50 jaki przycisk odpowiada za poruszanie samymi rekoma z bronia jak widac na filmiku a nie calym cialem?? Nie moge tego znalezc w controlsach.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: JonPL »

2 x alt na defaultsach
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Tomz
Posty: 6
Rejestracja: 24 lipca 2009, 20:13
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: Tomz »

Tylko ze to jest poruszanie sama glowa i celownik pozostaje w miejscu. Na filmie widac ze obraz pozostaje w miejscu a ruszaja sie rece wraz z celownikiem.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: Matte »

W ustawieniach sterowania masz taki suwak o wdzięcznej nazwie "Floating Zone", przesuń go w prawo.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: Artek3333 »

Tomz pisze:Tylko ze to jest poruszanie sama glowa i celownik pozostaje w miejscu. Na filmie widac ze obraz pozostaje w miejscu a ruszaja sie rece wraz z celownikiem.
W Armie2 i jedynce jak i w ofp w stosunku do innych gier jest tak, że ruszając myszką do pewnego stopnia poruszają się właśnie same ręce z bronią a głowa pozostaje w miejscu, jeśli tą barierę się przekroczy wówczas dołącza się do dalszego ruchu całe ciało, jeśli ty masz od początku, że najmniejszy ruch obraca całą postacią to zapewne masz coś źle ustawione w obciach, o ile w ogóle się takie coś da ustawić :P

Edit:
O właśnie Matte to wcześniej wyjaśnił :hapy
Tomz
Posty: 6
Rejestracja: 24 lipca 2009, 20:13
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: Tomz »

Dziekuje za pomoc ;)
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: Trance »

Artek, da się ustawic, żeby celownik sie trzymał "sztywno" i sobie nie wyobrazam grania inaczej hehe :) (chociaz przyznaje w OFP grałem z dość dużym "luzem" ) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: Artek3333 »

Trance pisze:Artek, da się ustawic, żeby celownik sie trzymał "sztywno" i sobie nie wyobrazam grania inaczej hehe :) (chociaz przyznaje w OFP grałem z dość dużym "luzem" ) :)
Nawet nie wiedziałem, że się da :P A to dlatego, że właśnie tak jak jest domyślnie to mi odpowiada najbardziej :D ;)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Dowodzenie - Singleplayer

Post autor: SaS TrooP »

Mi też i ta opcja powinna być zakazana IMO :P
Floating Zone pozwala pozbyć się najstarszego czitu świata :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”