Rozlewanie się roślinności

Problemy z ustawieniami graficznymi, złym wyświetlaniem grafiki.

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Forrestal »

FOX-PL* pisze:Tez mam podobna sytuację np. gdy szybko się przemieszczam i nagle się zatrzymam to tekstury niektórych ścian budynków albo drzew są rozmazane :? ale mija kilka sekund, góra 5 i wszystko powraca do normy. Uważam, że gdyby BiS nie inwestował grafy w te odblaski, połyski na niektórych modelach tektury, że większość pojazdów świecą się jak psu jajca :rant to by to wszystko lepiej ładowało i płynniej chodziło bez spadków FPS'ów. Może dlatego stworzyli te post efekty rozmazania, żeby nie było widać rozmazań tektury. hehe ironia losu :lol:

Chlopie nie wiesz o czym piszesz. Wyedukuj sie najpierw troche a pozniej zacznij wypowiadac sie w tematach w kotrych obecnie nie masz zadnej wiedzy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: SaS TrooP »

methos pisze:SaS TrooP - przy takim kompie ustawienia na 'tylko' na Normal? - wyciśnij z niego więcej.
Ale nawiązując do tematu - jak takie cuda zauważam (lecz nie jest to cykliczne i każdorazowo) na niektórych serwerach w czasie gry MP. Nieraz jest tak że widać np BMP w oddali i wygląda na 'zdrowego' jednak kiedy przymierzę w niego to po 1-2 zaczyna się pojawiać obraz zniszczeń na nim itp. Tak samo z drzewami, budynkami itp. Lecz powtarzam - nie pojawia się to zawsze i też mnie to dziwiło lecz jakoś się przyzwyczaiłem.

SaS TrooP - czy problem pojawia się Ci tylko w MP?

MP nie dotykałem jeszcze (mam taką zasadę, ze najpierw SP). NIe wyciskam więcej, ponieważ wolę mieć minimum te 36 FPSów (bodajże granica ludzkiego oka), a ArmA na średnich jest niemal fotorealistyczna. NO, chyba, że drzewa się rozpływają...

Ja, Maćko, czy ktoś jeszcze ma taki problem?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: kondor »

Ja. I bardzo mnie to denerwuje - wolalbym miec mniej klatek i normalnie wygladajace drzewa.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: SaS TrooP »

A twój komputer?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: kondor »

Nie pytałem go.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: SaS TrooP »

Statystyki twojego komputera.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: kondor »

Statystyki mojego komputera:
100% (liczba: 1) kart graficznych to Gigabyte hd4850 512MB
100% (liczba: 1) procesorów to c2d e7400 2800MHz
100% (liczba: 2) pamięci ram to PDP 1024MB DDR2 800MHz CL4
100% (liczba: 1) płyt głównych to ASUS P5QL-E
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Matte »

38% (liczba: 1) Obudowa Bliżej Nieznana (Uszkodzenia: Dziura po kuli, wgniecenia od glana, widoczne ślady podpalenia)
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: JonPL »

Kondor, Matte, w PR przechodzi się jakieś szkolenie z zakresu dobrego poczucia humoru? :D


Mój pomysł, na podstawie wybiórczych doświadczeń z A1\A2:

-> Rezygnacja z AA\Anizo
-> Ustaw wyżej pamięć karty graf
-> Ustaw wyżej obiekty (detale terenu to chyba tylko ilość trawy, ale spróbować nie zawadzi)

W A1 wczytywanie zbyt niskiego LOD'u obiektu występowało gdy miałem ustawione niższe ustawienia... na wyższych zdarzało się rzadziej mimo iż teoretycznie powinno bardziej męczyć kompa. Dlaczego tak? Obiekty mają bodaj ustawiony domyślny LOD dla wczytania się, i jeżeli jest to np. wysoki, to gra najpierw załaduje skomplikowany obiekt, a potem zacznie go upraszczać.

Jeżeli LODy ustawione są wysoko to problem nie występuje, bo ciężarówka po wczytaniu wygląda jak należy i nie trzeba jej obcinać wczytując wcześniejsze LOD'y. Czy coś;

Na podstawie tego info... kombinujcie.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Immm3r
Posty: 8
Rejestracja: 29 czerwca 2009, 20:36
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Immm3r »

Poczytaj poniższe tematy może coś pomoże:

http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=83650
http://dev-heaven.net/wiki/proper-proje ... ak_Visuals - wypróbuj tego addona Vegetation_Low_Visuals_R_PROPER.7z

Kiedyś czytałem temat na biforum odnośnie ładowania obiektów w arma 2 i koleś znalazł parametr "3D_Performance" w arma2.cfg (moje dokumenty/arma2/), który rzekomo odpowiada za ilość wyświetlanych jednocześnie obiektów.

Zobacz ile wynosi u Ciebie ten parametr i spróbuj go zwiększyć. Z tego co pamiętam to koleś zmienił na 180000.
Obrazek

Virtual Battle 1st Campaign Veteran.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: JonPL »

Świetne info Immmer, spróbujemy, dzięki!
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Grafika”