Rozlewanie się roślinności

Problemy z ustawieniami graficznymi, złym wyświetlaniem grafiki.

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: SaS TrooP »

Idzie skrinszot. ustawienia na medium, cienie na high. Karta ma pamięć 1GB, jest jedną z lepszych, problem systemowy odpada. Windows XP 32bity (niestety). To mnie troszkę... wkurza. Dodam, iż czasem rozmazuję się na krótko murki, ściany etc.
ArmA 1.03, oryginał naturalnie, pacz stąd: http://www.armaholic.com/page.php?id=6704

http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... /arma2.jpg
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: JonPL »

Upraszczanie modeli... coś tu jednak masz za nisko i ja stawiam na modele lub model karty graf
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: SaS TrooP »

Radeon HD 4890 1GB DDR5, chłodzenie Vapor-X, acz to nie ma znaczenia.
Zejście na 1280 nie dało rezultatu, podniesienie jakości textur i obiektów do high także nie

Tutaj skrin ustawień:
http://i160.photobucket.com/albums/t198 ... /arma3.jpg

ufoman: Obowiazuja limity na forum.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Matte »

Przestań oversize'ować tekstury, i zainwestuj w detale obiektów ; >
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Maćko »

Spróbuj - tekstury i pamięć vid. b.wysoko, anizo b.wysoko i obiekty b.wysoko. U mnie tylko tak można uzyskać "normalność" drzew na odległość.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: SaS TrooP »

Za dużej różnicy nie ma, minimalna poprawa, za to FPS spada. Jest grywalnie, ale już nie tak pieknie ;/

Narazie idę to męczyć na forum BISu. Mają zamiar to poprawić? Jakiś pacz to zmienia?
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Forrestal »

Komp Ci nie wyrabia ;) LODy sie zle laduja i przez to masz takie drzewa.

Po pierwsze ustaw tak aby Rodzdzielczosc interfejsu = 3D Rozdzielczosc

Po drugie to nie jest jakies tam rozlewanie sie rozdzielczosci tylko wlasnie zbyt wolno laduja sie odpowiednie LODy modeli przez to tak wyglada. Jak wyglada reszta Twojego kompa? Bo tutaj raczej o grafe nie chodzi a o waskie gardlo na lini HDD-Chipset-pamiec.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: SaS TrooP »

Proc: Q9550 4 x 2,83GhZ
RAM: 4GB (32 bity więc widzi 3,25GB)
HDD: Dość mały, 320GB (zakupię nowy w okolicach listopada)
Płyta główna: 2 lata, skoro wyrabia z quadem bez problemów to raczej kłopotów nie widzę.

Reszta chyba nie ma znaczenia.
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Trance »

Fakt, GPU nie ma żadnego znaczenia na jakość gry :)
Obrazek
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: methos »

SaS TrooP - przy takim kompie ustawienia na 'tylko' na Normal? - wyciśnij z niego więcej.
Ale nawiązując do tematu - jak takie cuda zauważam (lecz nie jest to cykliczne i każdorazowo) na niektórych serwerach w czasie gry MP. Nieraz jest tak że widać np BMP w oddali i wygląda na 'zdrowego' jednak kiedy przymierzę w niego to po 1-2 zaczyna się pojawiać obraz zniszczeń na nim itp. Tak samo z drzewami, budynkami itp. Lecz powtarzam - nie pojawia się to zawsze i też mnie to dziwiło lecz jakoś się przyzwyczaiłem.

SaS TrooP - czy problem pojawia się Ci tylko w MP?
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: FOX-PL* »

Tez mam podobna sytuację np. gdy szybko się przemieszczam i nagle się zatrzymam to tekstury niektórych ścian budynków albo drzew są rozmazane :? ale mija kilka sekund, góra 5 i wszystko powraca do normy. Uważam, że gdyby BiS nie inwestował grafy w te odblaski, połyski na niektórych modelach tektury, że większość pojazdów świecą się jak psu jajca :rant to by to wszystko lepiej ładowało i płynniej chodziło bez spadków FPS'ów. Może dlatego stworzyli te post efekty rozmazania, żeby nie było widać rozmazań tektury. hehe ironia losu :lol:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Grafika”