Rozlewanie się roślinności

Problemy z ustawieniami graficznymi, złym wyświetlaniem grafiki.

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Miro »

Immm3r pisze:Poczytaj poniższe tematy może coś pomoże:

http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=83650
http://dev-heaven.net/wiki/proper-proje ... ak_Visuals - wypróbuj tego addona Vegetation_Low_Visuals_R_PROPER.7z

Kiedyś czytałem temat na biforum odnośnie ładowania obiektów w ARMA 2 i koleś znalazł parametr "3D_Performance" w arma2.cfg (moje dokumenty/arma2/), który rzekomo odpowiada za ilość wyświetlanych jednocześnie obiektów.

Zobacz ile wynosi u Ciebie ten parametr i spróbuj go zwiększyć. Z tego co pamiętam to koleś zmienił na 180000.
Zwiększyć na 180000? Chyba zmniejszyć bo jest na 4194304
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Immm3r
Posty: 8
Rejestracja: 29 czerwca 2009, 20:36
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Immm3r »

Możemy zamienić się na komputery wtedy sobie zwiększysz.
Obrazek

Virtual Battle 1st Campaign Veteran.
Awatar użytkownika
methos
Posty: 45
Rejestracja: 06 lipca 2009, 13:47
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: methos »

I jak SASTroop - pomogło to Ci coś - obie metody?
" ... Pamiętaj, Strach jest Twoim Jedynym Przewodnikiem tam ... tam gdzie Cienie kryją ... Śmierć ... "
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Miro »

Wbrew pozorom na moim kompie mam podobny problem. Ponadto zrobiłem teścik - Znalazłem najładniej wydetalowane drzewo, następnie na drugim końcu mapy walnąłem 1000 jednostek. Co się okazało - Gra sama zrobiła to drzewo rozlane i brzydkie, jakgdyby w OFP1 automatyczne dostosowanie LOD. Im więcej bajerów na mapie tym program będzie wyświetlał gorszej jakości textury roślinności. O co z tym kaman? bo np. Mnie i wielu innym takie rozwiązanie zapewne nie leży :(
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Maćko »

Zapewne chodzi o wydajność - gdyby tak wszystkie drzewka były ładne i nie rozmyte to dodaj do tego jeszcze te 1000 jednostek to będziesz miał hardkor slideshow :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: JonPL »

Spieprzony auto-drop down, nic więcej


Plus dla Miro;
Kombinacja wysokiego ustawienia 3D Performance, znanego już mi PROPER Low Veg i DrawingDistanceAddon autorstwa Kju = brak skaczących LOD, brak "wyskakujących" z nicości obiektów będących w polu widzenia, itd
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Maćko »

hymm... albo coś zmieniłem w opcjach (nie świadom tego) albo patch 1.04 to naprawił, przynajmniej częściowo - teraz rozmywające się drzewa pojawiają się znacznie dalej niż wcześniej. Mógłby ktoś ewentualnie sprawdzić i potwierdzić?
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: SaS TrooP »

A grzebałeś w opcjach, bo ja większej różnicy nie widzę. BTW, metoda Jona nie działa, wyłączenie ustawień karty pokoju AA czy Anizo także nic nie dały.
Mannerheim
Posty: 18
Rejestracja: 27 kwietnia 2008, 15:31
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Rozlewanie się roślinności

Post autor: Mannerheim »

Na rozmycia drzew pomaga zwiększenie jakości tekstur (najlepiej na maxa).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Grafika”