ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
Moderator: Inkwizytor
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1. Civilization 4
2. Gothic 3
3. Brygada E5
4. Supreme Ruler 2020
5. Stronghold 2
6. Arma
7. Nexus
8. Fallout 3
9. Jagged Alliance 2: WildFire
10. Runescape
2. Gothic 3
3. Brygada E5
4. Supreme Ruler 2020
5. Stronghold 2
6. Arma
7. Nexus
8. Fallout 3
9. Jagged Alliance 2: WildFire
10. Runescape
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder
- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
kurde aż 10?
1. Arma / OFP
2. Supreme Commander FA
1. Arma / OFP
2. Supreme Commander FA
You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Intel [email protected]|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1. Tibia
2. Tetris
3. Saper
4. Mario Bross
5. OFP
6. ArmA
A tak powaznie to
1. ArmA / OFP
2. Guitar Hero 4
3. Sudden Strike 3
4. Blitzkrieg 2
5. Medieval II: Total War
6. Rome: Total War
7. Stronghold 2
wiecej gier nie kojarze
2. Tetris
3. Saper
4. Mario Bross
5. OFP
6. ArmA
A tak powaznie to
1. ArmA / OFP
2. Guitar Hero 4
3. Sudden Strike 3
4. Blitzkrieg 2
5. Medieval II: Total War
6. Rome: Total War
7. Stronghold 2
wiecej gier nie kojarze
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1. ArmA (serio) bo najwięcej czasu ostatnimi laty pochłania
2. OFP (za klimat i 1-szą próbę podjęcia symulacji pola walki)
3. Starcraft
4. Red Alert (1 i 2)
5. Centurion (1994 rok i do dzisiaj w to pogrywam)
6. Moonstone (grywane do dzisiaj)
7. Heroes Of Might And Magic 5 (HoMM5)
8. Panzer General
9. Stalker (obydwie części)
10. Blood 1 (w sumie to powinien być na 4. miejscu, ale nie chce mi się pisać).
2. OFP (za klimat i 1-szą próbę podjęcia symulacji pola walki)
3. Starcraft
4. Red Alert (1 i 2)
5. Centurion (1994 rok i do dzisiaj w to pogrywam)
6. Moonstone (grywane do dzisiaj)
7. Heroes Of Might And Magic 5 (HoMM5)
8. Panzer General
9. Stalker (obydwie części)
10. Blood 1 (w sumie to powinien być na 4. miejscu, ale nie chce mi się pisać).
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
hmm
1. Arma
2. OFP
3. Fallout (cała seria)
4. Frontier: First Encounters
5. Jagged Alliance (cała seria)
6. Urban Terror (huehue, tylko w pracy)
1. Arma
2. OFP
3. Fallout (cała seria)
4. Frontier: First Encounters
5. Jagged Alliance (cała seria)
6. Urban Terror (huehue, tylko w pracy)
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1. ArmA: Armed Assault (wersja podstawowa oraz Mod: A.C.E.)
2. Operation Flashpoint: Resistance (Mod: FFUR 2006 2.0, config własnej przeróbki)
3. War Rock (lvl 34, od czasu epoki cziterów nie gram)
4. GTA Vice city (wsumie nie doszedłem do samego końca, rewelacyjny klimat)
5. Colin Mcrae Rally 2005 (chyba najlepsza wersja do prowadzenia pojazdem za pomocą klawiatury)
6. TOCA Race Driver 3 (ze względu na F1)
7. Tactical OPS: Walka z terrorem (klanowe turnieje)
8. Max Payne (jedynka i dwójka)
9. Worms Armagedon (hehe przełomowa gierka)
10. Counter Strike (tylko ze względu na mosową popularność)
2. Operation Flashpoint: Resistance (Mod: FFUR 2006 2.0, config własnej przeróbki)
3. War Rock (lvl 34, od czasu epoki cziterów nie gram)
4. GTA Vice city (wsumie nie doszedłem do samego końca, rewelacyjny klimat)
5. Colin Mcrae Rally 2005 (chyba najlepsza wersja do prowadzenia pojazdem za pomocą klawiatury)
6. TOCA Race Driver 3 (ze względu na F1)
7. Tactical OPS: Walka z terrorem (klanowe turnieje)
8. Max Payne (jedynka i dwójka)
9. Worms Armagedon (hehe przełomowa gierka)
10. Counter Strike (tylko ze względu na mosową popularność)
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1. Lineage II
2. Cod 4
3. Crysis
4. Gta SAMP ( oczywiscie ls-rp wciaga jak odkurzacz )
5. Cabal
6. Gta 4
7. Arma
8. Combat Arms (zachęcam do grania , nie dość że darmowa to zajebista )
9. Jedi Knight II Mp
10. Mafia
2. Cod 4
3. Crysis
4. Gta SAMP ( oczywiscie ls-rp wciaga jak odkurzacz )
5. Cabal
6. Gta 4
7. Arma
8. Combat Arms (zachęcam do grania , nie dość że darmowa to zajebista )
9. Jedi Knight II Mp
10. Mafia
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1. ArmA/OFP
2. Cała seria Civilization
3. Cała seria Fallout
4. Cała seria GTA
Wymieniać można by długo, w końcu były: C&C, UFO, J.Alliance, NFS, CMCRae, TOCA (dopóki nie zepsułem aż 2 kierownic w tym MOMO Racing), StarCraft, Warcraft, Quake, DN3D... i wiele innych które wykasowały mi z życia setki godzin... wymieniłem tylko te w które jeszcze gram... a przynajmniej w ich ostatnie części.
2. Cała seria Civilization
3. Cała seria Fallout
4. Cała seria GTA
Wymieniać można by długo, w końcu były: C&C, UFO, J.Alliance, NFS, CMCRae, TOCA (dopóki nie zepsułem aż 2 kierownic w tym MOMO Racing), StarCraft, Warcraft, Quake, DN3D... i wiele innych które wykasowały mi z życia setki godzin... wymieniłem tylko te w które jeszcze gram... a przynajmniej w ich ostatnie części.
Mów mi milordzie łapserdaku!
- Argorden
- Posty: 115
- Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1.Mario wersja kasetowa:)
2.Shogun Total war
3.CS 1.6
4.GTA-all
5.Arma II
6.Fallout-all
7.Gothic 1 i 2
8.CoD-all-oprócz 2 najnowszych
9.Diablo-all
10.Hearts of Iron-all
To tylko ułamek mojego ulubionego
2.Shogun Total war
3.CS 1.6
4.GTA-all
5.Arma II
6.Fallout-all
7.Gothic 1 i 2
8.CoD-all-oprócz 2 najnowszych
9.Diablo-all
10.Hearts of Iron-all
To tylko ułamek mojego ulubionego
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1. ARMA 2/OPF
2. IL-2 Sturmovik: 1946
3. Live for Speed
4. rFactor
5. Etherlords II
6. Football Manager
7. Panzer General
8. Preliminary Monty
9. Sensible Soccer
10. Lords of the Realm 2
2. IL-2 Sturmovik: 1946
3. Live for Speed
4. rFactor
5. Etherlords II
6. Football Manager
7. Panzer General
8. Preliminary Monty
9. Sensible Soccer
10. Lords of the Realm 2
Chcę być uczciwy, ale poszukuję wspólnika. Sam nie będę się wygłupiał.
Re: ULUBIONE GRY FORUMOWICZÓW
1.FSX
2.DCS Black Shark
3.LockOn + Flaming Cliffs
4.Sturmovik 46'
5.Silent Hunter poczynając od 3
6.(i tutaj coś dla odprężenia) The SIMS (aktualnie 3 z dodatkiem)
2.DCS Black Shark
3.LockOn + Flaming Cliffs
4.Sturmovik 46'
5.Silent Hunter poczynając od 3
6.(i tutaj coś dla odprężenia) The SIMS (aktualnie 3 z dodatkiem)
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!