ArmA wywala do pulpitu przy multiplayer

Problemy i porady nt dobrej i słabej wydajności PC, zawieszaniem się gry itp.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
ninnuam
Posty: 1
Rejestracja: 20 listopada 2012, 00:20
ID Steam:

ArmA wywala do pulpitu przy multiplayer

Post autor: ninnuam »

Od dawien dawna nie uruchamiałem Army, postanowiłem przypomnieć dobre czasy wrzuciłem na kompa, zpatchowałem do 1.11.

Nie wgrywałem żadnych modów, gra oczywiście oryginalna (kupowana w dniu premiery), komp spełnia wymagania zalecane (w singleplayer śmiga płynnie), system Windows 7 32bit. Battleye wrzuciłem najnowszego (chyba dobrze do folderu "C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\BattlEye")

Problem polega na tym, że wchodząc w multiplayer ściąga mapkę, włącza wczytywanie mapy i... staje a potem wyrzuca do pulpitu z komunikatem błędu standardowym.

Nie wiem co robić próbowałem wrzucać Steam, ale nie da rady wprowadzić mojego cd-keya, mapki deathmetchowe wczytuje normalnie.

Ładuje trochę ponad połowę wraca do wyboru strony po czym wywala na pulpit (ping 80-90 cały czas wskazuje). Arma z niedziałającym Multi nie zbyt mi się przyda
Awatar użytkownika
Slawek
Posty: 811
Rejestracja: 18 grudnia 2009, 00:42
ID Steam: EC_Zadra
Numer GG: 11973988
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: ArmA wywala do pulpitu przy multiplayer

Post autor: Slawek »

Aby poprawnie przeinstalować Battleye musisz jeszcze wykasować plik BEClient.dll z ukrytego folderu AppData/Local/ArmA2/BattelEye.
- Czy miałeś jakieś błędy przy instalacji które zignorowałeś?
- Do patcha 1.11 był jakiś Hotfix (Wrong signature for file dta\languagecore.pbo) armaholic.com
- Wyłącz programy w tle, które ty instalowałeś jak: Skype, Hamatchi, komunikatory, torrenty, jak i Steam (jeśli masz wersję nie na Steama).
- Włącz grę jako administrator.
- Sprawdź, czy gra jest dodana do zapory systemowej.
- Jak masz inny router, to go podmień.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek...Obrazek
In Game: Zadra, [EC] Slawek
TeamSpeak3 dla graczy Arma - Arma3PL lub 212.91.26.150:7891 Polish Community @ Steam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wydajność i zawieszanie się”