VB-OK - bugi map

VirtualBattle 2012: Operation Kalima

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

VB-OK - bugi map

Post autor: Pit »

Zgłaszam następujące błędy:

1/ Po wejściu, wyjściu i ponownym wejściu do pojazdu lub motorówki cywilnej, pojazd lub motorówka resują się w pierwotnych miejscach po ok 1 min. (zwykle w sektorze).
Dzieje się tak pomimo, że gracz jest w środku pojazdu i w ruchu - następuje efekt teleportu.

2/ HQ można rozstawiać wewnątrz obiektów (np w kościele do którego nie ma wstępu) co czyni go niemal niezniszczalnym.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: VB-OK - bugi map

Post autor: Pit »

Po wczorajszej rozgrywce zgłaszam następujące błędy:

3/ Znikające markery graczy - czasami kogoś marker nie jest widoczny, chociaż on sam się widzi i odwrotnie
4/ Brak możliwości zabrania moździerza, po raz drugi przez tego samego gracza
5/ Brak możliwości zniszczenia HQ wroga przy użyciu dwóch ładunków wybuchowych
6/ Nierzeczywiste odliczanie czasu rozgrywki - prawie dwukrotnie wolniejsze

Kolejny błąd, który uniemożliwia start rozgrywki w normalnym trybie (ze wszystkimi graczami) jest już znany, ale moim zdaniem bardzo psuję atmosferę na starcie, tworzy zamieszanie na slotach, wprowadza niepotrzebną nerwowość i przedłuża start. Moim zdaniem nie powinniśmy rozgrywać kolejnej bitwy do momentu usunięcia tego oraz błędów nr 6. oraz 5.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
ODPOWIEDZ

Wróć do „VB-OK”