Zasady rozgrywki VB OK.

VirtualBattle 2012: Operation Kalima

Moderatorzy: VoY, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Zasady rozgrywki VB OK.

Post autor: VoY »

Poniżej przedstawiam kilka zasad wg których będziemy prowadzić walkę.

1. Podstawowa zasada to fair play. Nie wolno prowadzić rozgrywki na bazie bugów gry czy samej misji. Błędy należy zgłaszać autorowi.
2. Start kampanii ( wyposażenie ).

East side ( strona broniąca ):
Mi24 - 1szt
Mi8, UH1 - 1 szt
Su25 - 1 szt
BTR90 - 4 szt

West side ( strona atakująca ):
AH6 - 1 szt
UH60 - 1 szt
LAV25 - 2 szt

Zmiany wyposażenie w trakcie kampanii:

- Zdobycie Radio Station ( strona west otrzymuje AH64 )
- Zdobycie Military Base ( strona west otrzymuje 2 szt LAV, east side traci 2 szt BTR90 )
- Zdobycie Mina Village ( west side otrzymuje 2 szt LAV, east side traci 2 szt BTR90 )
- Zdobycie Airport of Kalima ( west side otrzymuje A10, east side traci SU25 )
- Zdobycie Nort Castle ( east side traci 2x AT )
- Zniszczenie 3 celów dodatkowych przez stronę West w danej misji ( utrata przez strone East jednego slotu wskazanego przez stronę West ) Nie wolno wykasować slotu Commandera.

3. Kampania to 5 bitew w ataku.
Strona west atakuje 5 wyznaczonych celów. Nie można atakować celów 2 razy.
Jeśli strona west przegra walkę, następna bitwa to kontratak strony east. East może wybrać sobie sektor do ataku, ale tylko ten który został wcześniej zdobyty przez west.

4. Koniec kampanii.
Kampania kończy się po 5ciu atakach i jeśli ostatni atak nie udała się, po ostatnim kontrataku strony east.
Po tych walkach, jeśli strona west okupuje 2 lub mniej sektory - przegrywa.
W przypadku kontrolowania 3 sektorów przez strone west uznaję się że Operacja Kulima zakończyła się powodzeniem.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: Zasady rozgrywki VB OK.

Post autor: VoY »

Informacje dotyczące sprzętu i jego respownów:

1. Pojazdy transportu ( jeepy ) - 3 minuty
2. Heli transportowe - 3 minuty
3. Heli bojowe - 20 minut
4. Samoloty bojowe - 30 minut
5. Tanki/wozy bojowe - 5 minut
6. Cywilne/łodzie - 1 minuta

Wszystkie pojazdy resuja sie w tych czasach po ich opuszczeniu.
Nie dotyczy samolotów.
Obrazek

Obrazek
Zablokowany

Wróć do „VB-OK”