PR MOD - nowy mod do OFP/ACWA

OFP - Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, opracowania, poradniki

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
[PR] Slavko
Posty: 91
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
ID Steam:
Numer GG: 157910

PR MOD - nowy mod do OFP/ACWA

Post autor: [PR] Slavko »

Po długim okresie tworzenia, szukania kompromisów i nowych addonów z przyjemnością chciałem zakomunikować na naszym forum o zakończeniu prac nad modyfikacją noszącą nazwę PR MOD, (Polish Resistance MOD)

https://drive.google.com/drive/folders/ ... VFSU0F1Ums waga - 2GB

Mod jest rozwinięciem WW4, bardzo udanego moda do OFP/ACWA tyle że tutaj dodatkowo jest totalna podmiana wszystkiego, począwszy od drzew, krzaków, budynków, ciągnika, samochody osobowe, samochody ciężarowe, czołgi, śmigłowce i samoloty. itp itd. Dodane nowe efekty..wybuchu, dymu, efekt "dust" śmigłowców, efekt uszkodzenia silnika śmigłowców/samolotów, efekt krwi, palące się budynki, nowe granaty (ze zwłoką czasową) nowa broń, nowe dźwięki, muzyka, pierwsza pomoc itd.
Ilość zmian jest ogromna dlatego trzeba to samemu zobaczyć.
Główną zasadą było żeby mod działał w multi, dlatego też szukaliśmy kompromisów, nie wszystkie skrypty działały odpowiednio w multi.

Tutaj link https://forums.bistudio.com/forums/topi ... ement-ww4/ do BIForum gdzie temat PR MOD-a ciągnie się już ponad rok.

po rozpakowaniu moda, pamiętać należy o odpowiedniej ścieżce/wpisie do uruchomienia mod-a - przykład poniżej, oczywiście ścieżka musi być do pliku tam gdzie jest gra zainstalowana.
C:\Program Files\Bohemia Interactive\ARMA Cold War Assault\ColdWarAssault.exe" -nomap -nosplash -mod=@PRMOD

Wymagania:

OFP Aspect Ratio http://ofp-faguss.com/?item=ofp+aspect+ratio

dodatkowo SMAA (zamiast DXDLL) nie jest wymagany aczkolwiek dodaję obsługę DX9 i piękne efekty graficzne.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... nVPQVFiNEk
Powered by ULi
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja / FAQ / Singleplayer / Multiplayer / Klany”